ADDICTED

sweetboxのADDICTEDを聞いた。

アディクテッド

アディクテッド

You know I won't put up a fight
And I know you're wrong
but I'll say you're right
And it'll keep going down to this way
I try to change the rules
but it's the same old game
Cause you know I'll never leave
And I know you'll never staty

私は抵抗できない、あなたはわかっている
私はあなたが間違っていると知っている
でもあなたが言う通りだと言うわ
そして全て駄目になっていくの
私はルールを変えようとする
でもそれは繰り返されたゲーム
何故って私はあなたから離れないし
あなたは私が逃げられないって知っているから

God I need to

Walk away, Walk away, Walk away,
But I'll never I try and try
Walk away, Walk away, Walk away
I'll never walk away

I try and take the higher road
Say easy come easy go
Cause you'll never change
you'll never show

I'm addicted to the urgency
I'm addicted to the chase
Another dose of you could be the end of me
But I'm addicted bad to you

Welcome to my masquerade
where we all gotta lie in the beds we've made

I know I need to

Start cuttig down on my supply
I need a twelve step program for goodbye
No execuses, no more lies